Sunday 25 March 2012

EKSPEDISI GUNUNG DATUK

Ini adalah aktiviti lasak kami yang pertama n yang terakhir setakat ni.... X ramai yang cukup fit untuk buat aktiviti lasak ni...

Ekspedisi ke Gunung Datuk, Rembau telah dianjurkan oleh Kelab PICC n diuruskan oleh En. Rusdi... X ramai yang menyertai aktiviti ini.... Hanya 14 orang yang menyertai aktiviti ni... Tapi yang sampai ke puncak hanya 7 orang saja... :) Yang lain tu cuma memeriahkan suasana sahaja.... Ada yang naik separuh je... Pastu surrender.... Hihihi... X pe, En. Rusdi n Yusli boleh cuba lagi lain kali k....

Aku yang menulis ni pun x naik tapi ada alasan kukuh la... Alasan yang x boleh dielakkan... Kalau x aku mesti jadi orang pertama sampai :P

Sebab aku x naik x leh nak cite banyak2 sangat... Tapi dari cite dorang nak naik tu agak mencabar jugak... Curam n licin.... Tapi bila sampai atas memang puas hati sebab view dari atas tersangat cantik....

Bila lagi nak buat aktiviti camni... Sekarang aku dah leh join... Jangan sampai aku x leh join baru nak wat.... Teringin gak nak mendaki....






No comments:

Post a Comment